יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

תואר B.Ed – תואר ראשון בחינוך

אם אתם מתלבטים לגבי לימודי תואר BE.d, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה. תואר BE.d הינו תואר ראשון המתמקד בתחום החינוך. תואר זה נועד להקנות את כל הכלים הנדרשים, על מנת לאפשר לבוגריו לקחת חלק במערכת החינוך. תואר BE.d כולל, במסגרתו, תחומי לימוד שונים ומסלולים מגוונים, המאפשרים לסטודנטים לבחור על פי רצונם את התחום המעניין אותם ולעסוק בו בהמשך. אם אתם מעוניינים בתואר ראשון, אך מבקשים לעסוק בתחום ההוראה והחינוך, תואר BE.d הינו התואר הנכון ביותר עבורכם. מה כולל, במסגרתו תואר זה? למי הוא מתאים והיכן ניתן ללמוד אותו? על כך, בכתבה הבאה.

תואר ראשון בחינוך – מה כולל במסגרתו

כמו כל תואר ראשון אחר, גם תואר BE.d הינו תואר אקדמי, אולם הוא מכשיר את הסטודנטים בו למקצועות ההוראה והחינוך. תואר BE.d כולל, במסגרתו, כמה חטיבות שונות. החטיבה הראשונה הינה חטיבת הגיל. במסגרת זו, יכולים לבחור הסטודנטים, בלימודי תואר BE.d, את מסגרת הגיל אותה ילמדו. למשל, בית הספר היסודי או בית הספר העל יסודי. גם תחום החינוך המיוחד, הינו חלק מחטיבה זו ועוד. תואר BE.d מתייחס גם לחוגים שונים, מהם ניתן לבחור. למשל, החוג במדעי החברה, מדעי הרוח, ועוד. לצד שילוב בלימודי תעודת הוראה, מאפשר תואר BE.d התמחות באחד מהתחומים, תוך למידתם של תכנים שונים וקורסים בנושאים כמו שפת ההוראה, לימודי אנגלית לצרכים אקדמאיים, אמנות, קורסים בתחום החינוך הבלתי פורמאלי, קורסי העשרה וכדומה. המסלול ללימודים לקראת תואר BE.d כולל תנאי קבלה של ציון פסיכומטרי של 475 לפחות, ממוצע בגרות של מינימום 85 וכן ראיון קבלה.

תואר BE.d – המסלולים השונים

תואר ראשון בחינוך מציע לסטודנטים כמה מסלולים שונים, מהם ניתן לבחור, והם אלה המכשירים אותם באופן המקצועי ביותר לצורך השתלבותם בתום הלימודים במסגרות החינוכיות השונות. המסלולים המוצעים במסגרת תואר BE.d הינם מסלול הגן, המכשיר גננות ומורים לכיתות א' ו – ב', מסלול לבית הספר היסודי, המכשיר מורים לכיתות א' עד ו', המסלול לבית הספר העל יסודי, המכשיר מורים לכיתות החטיבה והתיכון, המסלול לחינוך המיוחד, המכשיר מורים להוראה במסגרות החינוך המיוחד המיועדות לבני הגילאים 6 עד 21, המסלול להוראת האנגלית, המסלול לחינוך הבלתי פורמאלי ועוד ועוד.

מדוע כדאי לבחור במסלול לקראת תואר BE.d

מסלול לימודי תואר ראשון בחינוך נחשב בין המסלולים הפופולאריים ביותר, ולא בכדי. מסלול תואר BE.d מאפשר לסטודנטים לבחור את המסלול המתאים להם, על פי רצונם, ואחר כך לעסוק בו בתום לימודיהם. במידה והם מעוניינים, יכולים הסטודנטים להמשיך לקראת תואר שני ולהתמקצע בתחום אף עוד יותר. תואר BE.d מאפשר לבוגריו להשתלב במקצועות החינוך וההוראה במגוון של מסגרות שונות, החל ממסגרות החינוך הפורמאליות, מסגרות החינוך הבלתי פורמאליות, מסגרות החינוך המיוחד ועוד ועוד. מסלול לימודי תואר BE.d מקנה לסטודנטים את כל הכלים הנדרשים להם על מנת להשתלב בהצלחה רבה במערכת החינוך. הוא מציע לסטודנטים מסגרת תומכת, הוא מציע מרצים מובילים וכן תכנים חשובים במיוחד במגוון של נושאים שונים. מסלול לימודי תואר BE.d מאפשר להגשים חלום ולקחת חלק בהצלחה. הוא מציע הזדמנות להצטרף למחנכים ומורים רבים לעשות שינוי, לפתח את המערכת החינוכית, להשפיע על התלמידים, לסייע להם, וכל זאת, במסגרת מאתגרת ומעניינת במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה